Elektroninis Ginčų Sprendimas (EGS)
Ginčai, kylantys dėl sutarties netinkamo vykdymo ar nevykdymo, gali būti sprendžiami ne teisme, vadovaujantis Lietuvos vartotojų teisių apsaugos įstatymu, ir nagrinėjami Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje. Tarnybos kontaktai:
Adresas: Vilniaus g. 25, 01042 Vilnius
El. paštas: tarnyba@vvtat.lt
Telefonas: (8 5) 262 67 51
Interneto svetainė: www.vvtat.lt
EGS (Elektroninis Ginčų Sprendimas) – tai Europos Komisijos sukurta elektroninė platforma, skirta vartotojams pateikti skundus dėl prekių ar paslaugų, įsigytų internetu, kai kyla ginčų su verslininkais. Ši platforma leidžia vartotojams pateikti skundą, kuris vėliau yra perduodamas į alternatyvaus ginčų sprendimo instituciją, kurią pasirenka verslininkas. EGS tikslas – suteikti greitesnį ir patogesnį būdą spręsti vartotojų ir verslininkų ginčus be tiesioginio teismo proceso.